Ταυτοποίηση Λογαριασμού

Ταυτοποίηση Λογαριασμού

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΑΣ και για να διασφαλίσετε ότι θα συνεχίσετε να έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του λογαριασμού σας χωρίς διακοπή, πρέπει να επιβεβαιώσουμε ότι:

  • οι πληροφορίες στο λογαριασμό σας είναι σωστές και έγκυρες
  • ο λογαριασμός σας είναι ταυτοποιημένος

Θα σας παρακαλούσαμε για αυτόν τον σκοπό να διαθέσετε μερικά λεπτά, κάνοντας είσοδο στον Λογαριασμό σας, προκειμένου να ελέγξετε τα στοιχεία αυτά και να επιβεβαιώσετε εάν είναι ορθά και σε ισχύ. Στην περίπτωση που κάποιο από τα στοιχεία σας, όπως το ονοματεπώνυμό σας ή η δηλωθείσα διεύθυνση, δεν είναι ορθά ή/και σε ισχύ, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών για να πραγματοποιήσουν τις όποιες απαραίτητες αλλαγές.

Μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία επικαιροποίησης, θα χρειαστεί να ολοκληρώσετε και την διαδικασία ταυτοποίησης του λογαριασμού σας, σύμφωνα με την Κυπριακή Νομοθεσία (αν έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία ταυτοποίησης στο παρελθόν, δεν χρειάζεται να επαναληφθεί). Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης όλες οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν για κατάθεση στην εταιρία μας πρέπει να ταυτοποιηθούν.

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης, θα χρειαστεί να επισκεφτείτε την ενότητα "Λογαριασμός μου", έπειτα "Ταυτοποίηση Λογαριασμού" και τέλος "Ανεβάστε αρχείο" και να ανεβάσετε τα εξής έγγραφα (φωτογραφημένα ή σκαναρισμένα):

  • Έγχρωμο αντίγραφο και των δύο όψεων της ταυτότητάς σας ή του διαβατηρίου ή της άδειας οδήγησης
  • Έγχρωμο αντίγραφο πρόσφατου επίσημου εγγράφου (έκδοσης τελευταίων τριών μηνών) που αναφέρει το πλήρες όνομα και τη διεύθυνσή σας (π.χ. λογαριασμός υδατοπρομήθειας ή ηλεκτρικού ρεύματος ή μηνιαίος λογαριασμός τραπέζης)
  • Έγχρωμο αντίγραφο (κατά προτίμηση φωτογραφία) της μπροστινής πλευράς της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας, με καθαρή προβολή των 4 τελευταίων ψηφίων του αριθμού της κάρτας σας, της ημερομηνίας λήξης και του ονόματος του κατόχου της κάρτας. Βεβαιωθείτε ότι τα υπόλοιπα ψηφία είναι κρυμμένα.
  • Σε περίπτωση που η συναλλαγή έγινε με ηλεκτρονικό πορτοφόλι (Skrill, Neteller), το αποδεικτικό της συναλλαγής ( στιγμιότυπο οθόνης ή φωτογραφία), όπου θα φαίνεται ο αριθμός λογαριασμού, το email λογαριασμού και η συναλλαγή προς τη winmasters. Σε περίπτωση κατάθεσης μέσω “Mypasafe” λογαριασμού πρέπει να στείλετε ένα στιγμιότυπο οθόνης από τον Paysafe λογαριασμό όπου να εμφανίζεται ο αριθμός λογαριασμού και η συναλλαγή προς την winmasters.
  • Σημείωση: όλα τα αρχεία πρέπει να έχουν τη μορφή jpg, png ή pdf και το μέγεθος τους δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 4MB.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΑΣ, η παραπάνω διαδικασία ταυτοποίησης θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία εγγραφής σας.

Αφού προσθέσετε όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, κάντε κλικ στην επιλογή "Ανεβάστε αρχείο". Τα έγγραφά σας θα μεταφορτωθούν αυτόματα και θα δείτε ξεχωριστά την κατάσταση καθενός από αυτά.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι όταν και εφόσον ζητηθεί, μπορεί να χρειαστεί να παράσχετε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την τεκμηρίωση που έχετε ήδη υποβάλει για τις καταθέσεις που κάνατε στο λογαριασμό σας ή πληροφορίες / δεδομένα που απαιτούνται από εμάς ή άλλα τρίτα μέρη (συμπεριλαμβανομένων χωρίς περιορισμό ελεγκτικές, νομοθετικές αρχές κτλ.).

Επιπροσθέτως, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα, όταν κρίνει απαραίτητο, να πραγματοποιήσει ταυτοποίηση πελάτη μέσω βιντεοκλήσης.

Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Υποστήριξη Πελατών μας και ένας από τους εκπροσώπους μας θα χαρεί να σας βοηθήσει.